Forum www.western.fora.pl Strona Główna www.western.fora.pl
Nieoficjalne forum graczy The West
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszystko o fortach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.western.fora.pl Strona Główna -> Saloon
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xanadoss
Sitting Bool



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)

PostWysłany: Śro 18:52, 22 Lip 2009    Temat postu: Wszystko o fortach

Mam pytanko do czego są takie budynki jak:
-Barykada
-Flaga
-Brama
-Baszta poszukiwaczy przygód
-Wieża zawadiaków
-Baszta budowniczych
-Baszta żołnierska

Jak wiecie to o piszcie wszystko ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olasold
Demonic Gunfighter



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nemedia
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)

PostWysłany: Śro 20:52, 22 Lip 2009    Temat postu:

Na mapie pojawią się lokacje, na których będzie można postawić fort. Każdy fort daje miastu określony zestaw korzyści. Inne miasta mogą atakować wybudowane forty, czego efektem będą poważne bitwy a w razie zwycięstwa napastnika - zmiana właściciela fortu.
W chwili obecnej mapa jest podzielona na 40 sektorów. W przyszłości ich nazwy zostaną zmienione.

Fort może zostać wybudowany i być kontrolowany przez każde miasto, miasto może też przynależeć do kilku fortów. Członkowie fortu mają dostęp do wszystkich budynków fortu, wliczając w to wieże i baraki. Jeżeli nie jest się członkiem fortu, nie można do niego wejść.

Fort na pierwszym i drugim poziomie jest bardzo podobny do miasta. Posiada kilka odmiennych budynków do wybudowania. Ich postawienie będzie wymagało czasu i pieniędzy.
Bardzo ważne będą punty rozbudowy miasta. Główną różnicą pomiędzy fortem a miastem jest to, że wyższe poziomy fortu będą wymagały wykorzystywały produkty (dostarczone przez graczy). Głównie drewna, kamienia i żelaza. Budowa nie może odbyć się bez tych rzeczy.

Budynki:
Należy ustalić wielkość fortu (mały, średni, duży), aby określić maksymalny poziom budynków. Po jego wybudowaniu możliwe będzie wybudować i rozwijać szereg budynków. Kwatera Główna i Skład automatycznie będą na 1 poziomie.

Budynki obronne:
Fort ma cztery wieże, mur i bramę. Wszystkie te rzeczy służą do jego ochrony. Każda klasa postaci ma swoją własną wieżę. Tylko gracze określonej klasy mogą być umieszczeni w poszczególnych wieżach.

Mur (bariera obronna): Zapewnia bazową ochronę podczas walki. Im jest wyższy, tym bardziej zwiększa możliwości obrońców w ataku i obronie.

Wieża Robotników / Zawadiaków / Poszukiwaczy / Żołnierzy - wieże zapewniają poszczególnym klasom ochronę podczas walki. Są to cztery różne budynki, ich rozbudowa zwiększa umiejętności obrońców i zwiększa ilość dostępnych miejsc.

Bramy: Przy bramach wartują strażnicy, którzy blokują dostęp do fortu obcym. Zapewniają podstawową obronę podczas walki, ich rozbudowa zwiększa umiejętności bojowe graczy tam stacjonujących.

Inne budynki:

Kwatera Główna: Działa na zasadzie Ratusza. Umiejscowione będą tu wszelkie narzędzia niezbędne do administrowania fortem, wliczając w to konstrukcję, zapis wydarzeń w forcie, listę członków i banner fortu. Każdy poziom rozbudowy Kwatery Głównej zmniejsza trudność rozbudowy budynków o 5 pkt.

Skład zasobów: Możesz przechowywać produkty, które mają być użyte do rozbudowy fortu. Można składować 6 rodzajów surowców na poziom. Składowane mogą być wyłącznie przedmioty nie-questowe, raz złożone przedmioty mogą zostać wykorzystane wyłącznie do rozbudowy lub skasowane (nie ma możliwości wycofywania złożonych wcześniej zasobów).

Baraki (koszary): Pozwalają na sen. Zapewniają szybszą regenerację energii i HP w krótszym czasie, niż hotel. Czas snu w barakach wynosi 6 godzin. Spać w nich mogą wyłącznie członkowie fortu.

Sklep: Oferuje nietypowe przedmioty

Maszt: Serce fortu. Pozwala właścicielowi największego fortu wybrać nazwę regionu.

Bitwy:
"Minister" fortu może wydać nakaz ataku na inny fort (będzie to kosztować tyle, co wybudowanie fortu).
Wszyscy członkowie zaangażowanych fortów (atakujący i obrona) otrzymają komunikat, że twierdza jest atakowana na 24 godziny.
Fort zostanie zaznaczone na mapie jako "Pod atakiem"
Wszyscy zainteresowani gracze muszą dojść do twierdzy przed upływem 24 godzin, aby uczestniczyć w walce.
Stanowiska wrogów nie są widoczne.
Gracze, którzy nie należą do fortów, mogą również brać udział w walce, muszą jednak wybrać, po której stronie będą walczyć.
Do godziny, w której rozpocznie się walka, nie można zająć pozycji.
Gracze, którzy przybędą po rozpoczęciu bitwy, nie mogą w niej uczestniczyć.

Pole bitwy jest wyświetlane w formacie 34 x 20 pól (= 680 pól)
Pojawią się sektory ataku, obrony i sektory neutralne.
Atakujący i obrońcy muszą wybrać swoje położenie przed rozpoczęciem bitwy.
Wieża sektora => Obrońcy mogą zdecydować się na pozostanie w wieży odpowiadającej ich klasie postaci.
Niektóre sektory mogą dawać losowe bonusy wszystkim graczom znajdującym się na ich terenie.

Walka
Gra jest oparta na turach.
Każdy gracz ma dwa punkty działania na rundę, które będą wykonywane w kolejności:
Strzał (działanie 1)
Przemieszczenie (działanie 2)
Kolejność, w której gracz będzie wykonywać różne działania będzie określana na podstawie losowej wartości i szczególnych umiejętności
W czasie każdej rundy (~ 60 sekund), wszyscy gracze mają możliwość wybrania sektora, do którego się przemieszczą.

Strzał (działanie 1)
Albo: Gracz strzela do wroga znajdującego się w sektorze, do którego przechodzi.
Lub: Gracz atakuje pole, które jest najbliżej (w zależności od sektora), jeśli nie ma wroga w sektorze, do którego przechodzi albo jeżeli nie wybrał sektora do przemieszczenia.

Przemieszczenie (Działanie 2)
Możliwe tylko przemieszczenie się do sektora, w którym znajduje się wróg. Nie można przenosić do sektora, który jest pełny. Można przejść jedynie do sektora sąsiadującego w pionie lub poziomie z tym, w którym obecnie się znajdujemy (przemieszczenie ukośne nie jest możliwe).

Konfiguracja
Każdy z atakujących usiłuje dotrzeć do flagi znajdującej się na środku fortu. Każdy z obrońców rozpoczyna na swojej pozycji wyjściowej.
Gracz może wybrać sektor, do którego się przemieścić => gracz usiłuje się tam dostać.
Jeżeli gracz przybył do wybranej lokalizacji, przestaje się przemieszczać. Gracz musi wybrać "Nie ruszaj mnie", aby zapobiec przypadkowemu przemieszczeniu się.

Warunki zwycięstwa
Jeśli atakujący utrzyma w posiadaniu flagę w środku sektora przez rund, wygrywa bitwę. Zwycięża także wówczas, czy strona atakowana straci wszystkich graczy.
Jeśli atakujący straci wszystkich swoich graczy, zwycięża obrońca.
Bitwa kończy się po 100 rundach, wówczas zwycięża obrońca.
Jeśli obrona wygrywa, fort pozostaje w jego posiadaniu, jeżeli wygra atakujący, przejmuje fort.

Po bitwie
Jeśli walka była długa i zacięta, może wpłynąć to na fort.
Wszyscy uczestnicy otrzymują punkty doświadczenia w zależności od wyniku bitwy.
Raporty: Wszyscy uczestnicy otrzymają ostateczny raport.
Jeśli obrona wygra, otrzyma dodatkową 24-godzinną ochronę (więc nie będzie atakowana co najmniej 48 godzin)
Jeśli obrona wygra fort nie może być zaatakowany przez tego samego napastnika przez dodatkowe 48 godzin (72 godzin do kolejnej możliwej bitwy)

Podsumowanie walki
Bitwa może wydawać się trudniejsza, niż jest w rzeczywistości. Gracz musi zrobić tylko jedno. Musi wejść na pole bitwy. Jako obrońca stara się utrzymać pole. Atakujący próbuje dotrzeć do flagi. W czasie bitwy nie trzeba być online.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frytz
Banitou



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)

PostWysłany: Czw 0:39, 23 Lip 2009    Temat postu:

skasowalem ten raporcik z walki w forcie bo nie przedstawial tu zadnej wartosci

Ostatnio zmieniony przez Frytz dnia Wto 4:07, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xanadoss
Sitting Bool



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)

PostWysłany: Czw 10:05, 23 Lip 2009    Temat postu:

Widze też walczyłeś, mnie omdleli ;(
Ale zaraz ide bronić mojego fortu ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.western.fora.pl Strona Główna -> Saloon Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin